Для оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів. Про це повідомили у товаристві.
Зокрема, консультації можна отримати у колл-центрі за номером 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».
Крім того, Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у Skype, які приймають абонентів за наступним графіком:
- Пн-Чт – 08:00 – 17:00
- Пт – 08:00 – 16:00
- Сб, Нд – вихідний
- Обідня перерва із 12:00 до 13:00
Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16
Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40
Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G
Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A
Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A
Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16
Дистанційні консультації надаються із таких питань:
- укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
- проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
- отримання довідки про відсутність заборгованості.
Оплатити послуги також можна дистанційно:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHubза допомогою банківської картки.
Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:
- офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків тощо);
- особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
- система E.Doc, СОТА(отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно» ;
- електронні пошти (відправка і отримання листів);
- скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
- система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;
- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, Sкype тощо.