Главная > Все новости > Анонсы > «Київводоканал» із 16 березня починає обслуговувати клієнтів за допомогою Skype

«Київводоканал» із 16 березня починає обслуговувати клієнтів за допомогою Skype

З метою попередження поширення коронавирусной інфекції Центрами обслуговування споживачів «Київводоканалу» створено акаунти в Skype, які почнуть працювати і приймати абонентів з 16 березня 2020 року.

Про це стало відомо з повідомлення прес-служби ПАТ «АК» Київводоканал».

Графік провітрювання у Центрах обслуговування споживачів:

10:00 — 10:15

12:15 — 12:30

14:30 — 14:45

16:45 — 17:00

18:00 — 18:15

Введено заборону на обслуговування відвідувачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ без масок.

Київводоканал відмінив усі масові заходи на найближчі час: скасовано екскурсії в Музей історії каналізації та на наші виробничі об`єкти, перенесено проведення профільних виставок та конференцій.

Ми дбаємо про безпеку наших працівників та проводимо роз`яснувальну роботу в усіх підрозділах підприємства. Поширюємо інформацію про заходи, які допоможуть вберегтися від інфекції. Співробітники з ознаками респіраторних захворювань до роботи не допускаються. Працівницям, які мають маленьких дітей, надаємо можливість брати позапланові відпустки та працювати за гнучким графіком.

Ми відкриті до спілкування зі споживачами по телефону та онлайн. Закликаємо без нагальної потреби не відвідувати Центри обслуговування споживачів. Консультації  можна отримати у кол-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті Київводоканалу.

Крім того, Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти в Skype, які почнуть працювати та приймати абонентів з 16.03.2020 за наступним графіком:

Пн – Чт 08:00 – 17:00

Пт 08:00 – 16:00

Сб, Нд — вихідний

Обідня перерва 12:00 – 13:00

— Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16

— Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40

— Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G

— Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A

— Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A

— Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16

Оплатити послуги також можна дистанційно:

— через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

— за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

— в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи IPay, Portmone, Eeasypay, Pay hub за допомогою банківської картки.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *