Главная > Все новости > Горячая тема > На вулицях Києва з’явилися плакати, що висміюють путіна

На вулицях Києва з’явилися плакати, що висміюють путіна

На столичних вулицях з’явилися плакати, що висміюють російського диктатора володимира путіна, який окупував Крим та частину Донбасу, а потім розпочав повномасштабну війну проти України. На плакатах можна побачити фото голови країни-агресора з макіяжем. Як стверджували ЗМІ, це фото заборонено у росії.

Ідейним натхненником мистецької акції став письменник, автор книжки «69 невдалих побачень» Андрій Мероник, який попри інтенсивну волонтерську роботу знайшов час на втілення задуму, а креативним директором проєкту — Наташа Kto Nado, засновниця агенції Creative Beast. 

За словами організаторів, провідна місія проєкту — знищити образ великого та жахливого диктатора, а також продемонструвати світові, що українці є хороброю та вільною нацією, на яку не має впливу вибудований роками демонічний образ.

Як ми знаємо, найкращим способом роздемонізації є гумор. Диктатор настільки боїться бути смішним, що навіть зображення себе — а насправді то не він, а лише людина у мейкапі, що схожа на агресора — забороняє у будь-якому вигляді. І сьогодні такий тролінг стає цілком політичним інструментом», —  розповідає Андрій Мероник.

Наташа Kto Nado додала, що вся влада російського диктатора будується на страху, у якому він тримає як своє населення, а й увесь світ.

«Він ненавидить жарти про себе, оскільки вони підривають його імідж. Але для нас він — лише маленький безглуздий тиран, що тупоче ніжками в безсилій злості», — сказала вона.

Коротка серія постерів, що висміюють очільника російської агресії, супроводжується підписами: «Чувак, нікому не потрібен твій дікпік», «Необґрунтовані претензії на домінування — це смішно», «Контакт з реальністю — запорука адекватної самооцінки», «Сфокусованість на собі нікому не личить» та «Програвай гідно».

За словами Андрія Мероника, поведінка очільника сусідньої держави є типовою ілюстрацією токсичності: зневаги, агресивного домінування та егоцентризму, що межує з нарцисизмом. У якості жартівливого прикладу він наводить інтернет-спілкування сучасної молоді: знайомлячись у застосунках на кшталт Tinder, вони згодом переходять у приватні месенджери, після чого чоловіки часто надсилають дівчатам фото своїх геніталій, не питаючи їхньої на те згоди. Тому іншою, більш локальною місією мистецької акції Андрій Мероник називає спробу показати на прикладі тирана, що втратив контакт з реальністю, як не треба поводитися у стосунках.

У правому куті кожного постера можна знайти QR-код, який відповідає на питання, чому для акції обраний саме тема стосунків.