У Києві проходить тестування Kyiv Smart Card, а ми продовжуємо розповідати вам про все зсередини, адже наш журналіст увійшов до числа тестувальників 🙂
Як ми писали раніше, для учасників тестування картки створено групу в Facebook, де вони можуть зв’язуватися з організаторами, писати свої запитання, повідомляти про нагальні проблеми, спілкуватися один із одним.
І сьогодні ми зібрали для вас 5 актуальних зауважень від тестувальників.
1. «Все прекрасно. З дивного – валідатор у додатку показує не те місце посадки (приблизно у трьох випадках з десяти)».
Таку помилку помічають багато користувачів картки, однак ця неточність наразі ніяким чином не впливає на «законність» проїзду. Втім, команда Smart City прийняла зауваження у роботу.
2. Збої у роботі картки у метро – і власники Kyiv Smart Card не можуть зайти на станцію.
Один із тестувальників пише: «Внутрішній регламент метрополітену зобов’язує пропускати пасажирів у випадку збоїв системи. Якщо ж працівник відмовляється це робити, потрібно писати скаргу».
3. «Кілька тижнів тому не міг поповнити картку за допомогою терміналу на станції трамваю «Польова». Автомат «не бачив» дебетову картку».
Про таку проблему саме на цій станції пише також не один тестувальник. Це свідчить про те, що ситуації з терміналами – швидше «точкові» проблеми. Однак важливо, щоб на такі збої фахівці реагували швидко, а повідомити про «незручність» було легко.
4. «Я також вважаю проблемою те, що в кабінеті не одразу відображається, що ти провів картку через валідатор. Сидиш в автобусі, як заєць, і боїшся, що зайдуть контролери», – пише один із тестувальників 🙂
Люди хочуть якнайшвидшого налагодження системи, аби почуватися вневнено і спокійно, сплативши за проїзд. Проте саме для цього і запущено тестування. Чим більше учасники тесту виявлять проблем – тим більше проблем буде усунено!
5. «Щодо незручного розташування валідаторів…»
І тут ми дуже згодні!
– … валідатори знаходяться не біля дверей, і не напроти, а далі за стороні дверей… дістатися до валідатора важко, і навіть не одразу видно, де він, – пише тестувальниця картки.
На нашу думку, навіть коли валідатор висить біля дверей, а на годиннику восьма ранку, і, наприклад, 24 тролейбус забитий на максимум, і ви стоїте, притиснутий обличчям до скла, то навіть валідатори біля дверей – недосяжні.
Втім, будемо сподіватися, що після завершення тестування буде проведено ряд змін, які усунуть наболілі киянам проблеми.