Главная > Все новости > Горячая тема > Спрощення реєстрації шлюбу, народження та усиновлення: перелік держпослуг на Гіді

Спрощення реєстрації шлюбу, народження та усиновлення: перелік держпослуг на Гіді

Фото: weddingetc.co.za

Війна в Україні вносить свої корективи в усі сфери життя. І наша держава створює усі можливі умови для того, щоб люди мали змогу одружитися, оформити народження дитини в умовах воєнного стану. 

На сайті міністерства цирової трансформації України була опублікована добірка держпослуг на Гіді для тих, хто хоче створити сім’ю, оформити народження чи всиновлення дитини.

Реєстрація шлюбу: на період воєнного стану шлюб можна зареєструвати в той самий день подавши відповідну заяву до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Факт реєстрації шлюбу може засвідчуватися актом про укладання шлюбу, який складається безпосереднім командиром (керівником) військовослужбовця, та скріплюється гербовою печаткою відповідного органу (військового формування).

Акт може складатися без особистої присутності одного чи обох наречених з використанням доступних засобів відеозв’язку з тим із наречених, хто відсутній, або з обома відсутніми нареченими.

Шлюб укладається за спрощеною системою. Проведення перевірок відомостей про наречених, за відсутності доступу до Реєстру, не застосовується.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану: подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом) чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті.

 Під час воєнного стану для реєстрації народження дитини знадобиться лише паперове Медичне свідоцтво про народження за формою №103/о. Батьки новонароджених за допомогою комплексної послуги єМалятко можуть зареєструвати дитину онлайн, а також замовити до 9 інших державних послуг, потрібних для новонародженої дитини.

Також за посиланням можно дізнатися, як під час воєнного стану отримати допомогу при усиновленні дитини або догляді за хворою дитиною.