З початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру «Укрзалізниці» з проханнями знайти загублені речі.
У компанії розповіли, що знаходять і повертають власникам 63% речей, забутих під час поїздок.
Інколи у поїздах лишають зовсім несподівані речі.
«Номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, шахова дошка — що ми тільки не розшукували у вагонах», — розповіли в «УЗ».
Втім найчастіше пасажири забувають гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі.
Якщо вже так сталося, що ви загубили в поїзді важливу, її можна описати за спеціальною формою зворотного зв’язку, або звернутися до контакт-центру «Укрзалізниці» за номером 0 800 503 111.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» додала вагон класу RIC до рейсу Київ-Варшава Всходня.